sábado, 14 de mayo de 2016

MUSIKA-CREO EN TI


Jada ez da gauero itxaron dut axola

Kalean bakoitzak edo labirintoa zeharkatu

Zeruko ditu nire alde matxinatu delako

Eta bigarren surrender bat topatu nuen
Azala Skin

Bihotza desarmatu nau

Egiten dut eskuineko

Nire arima argiak piztu
Uste dut zuk ere

Eta maitasun honetan

Nire suntsiezina bihurtu da

Hori gelditu nire erorketa askea

Uste dut zuk ere

Eta nire mina kilometrora erori da atzean

Eta nire mamuak gaur azkenik bakea

Iragana amets gaizto bat dela amaitu da

Sute batek zure besoetan itzali zen

Noiz erdi zen urrats behera

Bildu ziren nire isiltasunak zure ahotsa

Jarraitu nion eta nire etorkizuna berridatzi

Hemen nire leku seguru bakarra da

Uste dut zuk ere

Eta maitasun honetan

I suntsiezina bihurtu da

Hori gelditu nire erorketa askea

Uste dut zuk ere

Eta nire mina kilometrora erori da atzean

Eta nire mamuak gaur azkenik bakea

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Bienvenidos!

Ongi etorriak!Hau nire bloga da. Idazlan asko idatzi ditut.eta zenbait joku daude.

Espero dut zuek disfrutatzea!

Pedro Moreira